Suriname here we come - Reisverslag uit Brugge, België van Ellen Heynderickx - WaarBenJij.nu Suriname here we come - Reisverslag uit Brugge, België van Ellen Heynderickx - WaarBenJij.nu

Suriname here we come

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

17 Januari 2007 | België, Brugge

Nog even nog even...

De inzameling van kinderboeken verloopt vlot. Een dikke merci aan alle mensen, scholen, ... die boeken hebben gegeven! Binnenkort worden ze naar Suriname verscheept/gevlogen. We hebben ook knutselgerief en educatief materiaal aangeschaft met het ingezamelde geld. Daar worden dan hoekenwerkkoffers mee gemaakt (die hopelijk nog lang zullen mogen meegaan).

Alles ligt klaar: reispas, visum, vliegtuigticket, lijstje met benodigdheden...
Met andere woorden: ik ben klaar en het wordt hoog tijd dat we vertrekken (toch word ik elke dag een beetje zenuwachtiger)!

Nu nog even examens maken en dan...
Wie weet wordt mijn volgende berichtje in Suriname getypt (spannend hé jongens)!

  • 17 Januari 2007 - 19:24

    Annelies:


    Hey Ellen,

    Ik zal alles op de voet volgen. Ik herinner mijn vertrek vorig jaar nog goed.
    Ik vind het wel sterk van je dat alles al klaar ligt (jou een beetje kennende ;) )

    Alé, stel het daar goed en wees voorzichtjes é.

    Groetjes

  • 18 Januari 2007 - 15:27

    Elke:

    Miss

    wacht maar met da lijstje, ik geef je volgende week al een paar dingetjes! na je examens zal ik wel twa laten weten. zoen

  • 19 Januari 2007 - 18:56

    Benoit:

    Hey Ellen,

    Wukne schoon beeld hierboven :d We zullen mo nie zeggen zeker waar da we da gezien hebben é ;-). Ocharme die mensen in tvliegtuig (mopje, ge kent mij é).

    Allé ook nog vele succes me jen examens en kbeloof dat ik ga je volgen (live vanuit Ghana) :d

    dada benoit


  • 20 Januari 2007 - 00:32

    Bart:

    Ello ello miss Hellen Heynderickx ;-)

    Het vertrek van ons beiden komt er snel aan! En dan zijn we drie maanden weg, het avontuur tegemoet! Ik moet wel zeggen, ik ga je echt missen wi Germaine!
    Drie maanden zonder al ons gezever, dubbelzinnig gedoe, leute maken, samen ééntje roken, soms ook eens een meningsverschil (best want anders was de wereld oersaai), samen feesten,..., maar één ding is zeker ik ga je missen!!

    In Ghana ga ik proberen om zoveel mogelijk contact te houden, zodat we toch nog van elkaar horen.

    Ik wens je heel erg veel succes toe in Suriname! Live your life! Go for it girl!
    Amuseer je, laat je gaan en geniet!

    Vele groetjes van je klasvriendje ;-)

    Bartholomeus von die klasse ;-)
    (of zoals je onlangs zei: crulliewullie)

  • 21 Januari 2007 - 16:37

    Sharikiki:

    hey germaintje... :p

    kvind echt tof voor je dat je naar suriname mag vertrekken... khoop dat et echt een ervaring mag zijn dat je nooit zal vergeten.

    maar toch zullen we je hier missen ze :-( hopelijk zie 'k je nog eens voor je vertrekt...?

    kisses en hugs
    sharikiki

  • 30 Januari 2007 - 12:07

    Lobke :

    Hey meid

    Ook ik wil je nog even zeggen dat ik je echt zal missen. Ik moet je nu al zo lang missen door al die (grrrmbl) planningen hier die door elkaar lopen... Zonder jou is alles heel wat saaier, geloof me! Die foto toont immers niet alleen hoe je eruit ziet op het vliegtuig, hij toont ook hoe je soms (hilarisch) in de lessen zit!
    Nu, ge kunt de mensen in Suriname nu wat gaan amuseren en kzou zeggen: doet dat goed!

    't Amusement en lieve groetjes
    *Lobke*

  • 30 Januari 2007 - 16:43

    Bart:

    Haidioho Ellen

    Het is bijna zover: overmorgen vertrek jij en ik morgen! Super hé! Tzal echt avontuurlijk worden ;-) !

    Ik ging normaal nog binnenspringen bij jou deze namiddag, maar ben nog niet volledig klaar met mijn valies :-(
    Dus kga moeten afscheid nemen met dit berichtje:-(
    MAAR we horen elkaar heel snel!

    Amuseer je, leef je uit, laat je gaan, geniet van het leven, ....
    KORTOM MAAK ER IETS PRACHTIGS VAN!

    xxx

    Bart

  • 30 Januari 2007 - 19:35

    Barbara:

    :)

    Geniet met volle teugen van je 'tripje'!!!

    We missen je nu al... ;-)

  • 30 Januari 2007 - 23:47

    Maaike:

    Hoi Knul,

    Vooral ik zal merken dat je er niet meer zal zijn voor 3 maandjes...
    Eindelijk rust in huis ;)
    Uiteindelijk zal ik je ook wel missen hoor! (vooral als de hond weer aan het blaffen is :d)

    zoen, van je zus X°

  • 31 Januari 2007 - 16:47

    Elke:

    hoi

    morgen ben je weg... kweet zeker dat je het goed zal doen! kzal je wel op de hoogte houden van mn avonturen... de jouwe zal ik ook wel lezen é!!!!

    veel succes, goeie vlucht en een dikke zoen

    Elke

  • 02 Februari 2007 - 13:50

    Ruth:

    ey meis... kgan je missen wiiij... manman... mo hopelijk vliegt de tijd hier in belgië net zo snel voorbij als het bij jou zal doen... geloof me... de tijd zal vliegen bij jou :) (eigen ervaringen hehe)... een dikke belgische kus ;)

  • 03 Februari 2007 - 12:23

    Tiesten:

    Ik ben al benieuwd naar de eerste fototjes!!
    'k Ben blij daje goed toegekomen bent en dat daar meevalt. De rest volgt in een mailtje

    Veel plezier nog in Surinhamer!

  • 03 Februari 2007 - 18:16

    Lobke:

    Heyla

    Las op jullie site in het gastenboek dat de reis goed verlopen is en dat het daar superwarm is! Ben blij voor je en dan moet jij nu blij zijn voor twee, want ik had er eigenlijk ook wel willen zijn!!

    Nog veel succes!
    Lieve groetjes, Lobke**

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Brugge

Suriname

Recente Reisverslagen:

16 April 2007

Te land, te water en straks in de lucht!

30 Maart 2007

Kinderboekenfestival

22 Maart 2007

Awarradam

14 Maart 2007

Brownsberg

09 Maart 2007

Dag Charlesburg
Ellen

Rondreis Thailand-Laos-Cambodja-Vietnam-Nepal-India(?)

Actief sinds 03 Okt. 2006
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 36966

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2008 - 12 Maart 2009

Zuidoost-Azië

01 Februari 2007 - 24 April 2007

Suriname

Landen bezocht: