En we zijn er geraakt - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellen Heynderickx - WaarBenJij.nu En we zijn er geraakt - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellen Heynderickx - WaarBenJij.nu

En we zijn er geraakt

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

09 Oktober 2008 | Thailand, Bangkok

Veilig en wel, na een reis van 15u zijn we gearriveerd in Bangkok. Het was vermoeiend en de passagier aan onze andere kant had een wel zeer verzuurde zweetgeur maar voila we zijn er. Een beetje onderhandelen voor een taxi (met vloekende en zotgehaaste chauffeur als resultaat)en hup nu zijn we in het centrum en hebben een guesthouse gevonden. Wel iets te duur naar ons gedacht maar we kijken een andere keer wel verder, nu eerst wat op verkenning! Tot de volgende!

• 09 Oktober 2008 - 10:00

Benoit:

Hey Ellen,

Ik wens je daar een superfantastisch avontuur toe. Geniet voor duizend en kom heel terug é!

vele groetjes

• 09 Oktober 2008 - 10:14

Sonja (mentor):

Hey Ellen, fijn iets van je te horen! Doe het daar goed, geniet! Wij zijn hier onder tussen al goed bezig in de klas , weer met een nieuwe lio.
    Groetjes van mij en de kids

• 09 Oktober 2008 - 15:02

Barbara:

:-) dat ging snel!

Geniet ervan!

groetjes

• 09 Oktober 2008 - 17:02

Madre:

Bedankt om zo vlug iets te laten weten. Geniet maar met volle teugen en zorg goed voor jezelf en Sarah.
    Ik kijk al uit naar het volgende nieuws.
    Pas op dat je je tas altijd rond je nek draagt, he?

Ja, ja, ik zal stoppen met zagen, hoor!
    Dikke knuffel
    Madre.

• 09 Oktober 2008 - 17:45

Bart:

Stelt het wel é daar in het verre Thailand. En laat weten als je mijn buurman tegenkomt ;-)

groeten Bart en Ellen

• 09 Oktober 2008 - 19:11

Tante Lut & Co:

Fijn al iets van jou te horen!
    Je bent in ieder geval al veilig geland!
    Veel succes bij alles wat jullie ondernemen!!
    Daaaag
    Tante Lut

• 09 Oktober 2008 - 19:26

Jan:

Hey Ellen!

Geniet ervan, laat je niet afrippen en oppassen voor de ladyboys he ;)
    Passeer in Bangkok eens in Lumpini park, rond een uur of 5-6. Dan zitten ze daar allemaal te aerobicen, stokvechten en zo, en (vroeger) bijna geen toeristen!

xxx

• 09 Oktober 2008 - 19:44

Sander Heynderickx:

awel kben blij da je goed en wel geland bent!
    groetjes KOEKJ!

• 10 Oktober 2008 - 10:15

Kennethor Deruwe:

AAAhh Shwellen,

Blij daje goed zijt toegekomen wi. Amuseer je daar allesinds en als je ons mist moeje maar luisteren naar onze hit op je gsm ;)

toedels xxx

• 10 Oktober 2008 - 11:16

Stijn:

Blij dat jullie goed zijn aangekomen!Veel plezier,genot en leute!Maar wees toch maar een beetje voorzichtig!xxx...

• 10 Oktober 2008 - 12:35

Madam Ruth:

hey! Mooi mooi miss Ellen in het verre Oosten...en hoe viel je eerste verkenning mee? Al benieuwd naar je volgend vertellementje...
    tot hoors!
    Het Baele-Team

• 10 Oktober 2008 - 14:39

Elke:

ik verlang al naar je leuke verhalen!!!

• 11 Oktober 2008 - 08:21

Lotte:

Dag Ellen,
    Leuk om te horen dat jullie al goed aangekomen zijn. Hopelijk kun je er nu lekker verkennen en rustig al die nieuwe dingen op je laten afkomen! 'k verlang naar de eerste foto's om stiekem wat jaloers te kunnen meekijken!
    Veel plezier!
    Groetjes,
    Lotte

• 12 Oktober 2008 - 10:53

Juju:

Hoi Ellen

Fijn dat je goed gearriveerd bent. Hopelijk heb je een beetje genoten van de zweetgeur tijdens de heenreis. ;) Kwens je alvast veel fun, laat je niet doen en geef ze er van langs. :) Cya Grtzzz

• 13 Oktober 2008 - 13:31

Gilles En Maaike:

Hoi Knul!

Blij te horen dat je goed bent aangekomen. Je hebt de 500 euro toch nog niet allemaal opgedaan hé?

Voorzichtig, en 't amusement!

Doei! XXXX

• 14 Oktober 2008 - 16:45

Pieter:

Hey Ellen ! Blij dat je goed aangekomen bent in het verre Thailand ! Hier in The Crash missen ze je hier al volop hoor, maar geniet maar met volle teugen ginder ! Een tipje ? Zeker naar het noorden trekken, naar Chiang Mai en daar op jungletocht gaan. Je ziet maar ! Groetjes uit de Langestraat en tot hoors !